Klachten en garantie voor consumenten
Garantie
De producten van Studio Mouche worden met uiterste zorg gemaakt. Mocht het toch voorkomen dat er iets met het product aan de hand is, eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 4 weken na levering aan Studio Mouche worden gemeld. Stuur hiervoor een duidelijke foto met een beschrijving van wat er aan de hand is naar info@studio-mouche.nl
Klachten
Klachten over geleverde producten moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk worden ingediend bij Studio Mouche via info@studio-mouche.nl, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Klachten horen wij natuurlijk graag, zodat we deze op een goede manier kunnen afhandelen. Je kunt hiervoor contact opnemen via info@studio-mouche.nl en uitleggen wat je klacht is, zodat we kunnen kijken naar een oplossing.
Geschilbemiddeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helmaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@studio-mouche.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden via WebwinkelKeur via